وبلاگ

تمامی مطالب

حمل و نقل عمومی در دبی

ساکنان و گردشگران می‌توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در دبی ، که مناطق مختلف شهر را به روشی ایمن، کارآمد و سریع به یکدیگر متصل می‌کنند، به راحتی در داخل شهر رفت و آمد کنند. در اینجا به متداول‌ترین و رایج‌ترین این وسایل اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب »

ویزای طلایی امارات چیست؟ اخذ گلدن ویزا در سال ۲۰۲۴

ویزای طلایی یک ویزای اقامت طولانی مدت است که سرمایه‌گذاران و استعدادهای خارجی را قادر می‌سازد در امارات متحده عربی زندگی، کار یا تحصیل کنند و در عین حال از مزایای انحصاری اقامت در امارات برخوردار شوند.

ادامه مطلب »

معرفی پیست اسکی دبی

شهر لوکس و مدرن دبی یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین شهرهای جهان است که در آن جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد. همه ساله شمار زیادی توریست‌ از نقاط مختلف جهان به این شهر رویائی سفر کرده…

ادامه مطلب »

باغ معجزه دبی کجاست؟ | میراکل گاردن دبی

شهر زیبا و رویایی دبی از جمله شهرهایی در دنیاست که علاوه بر برخورداری از امکانات رفاهی لوکس و مدرن نظیر مراکز خریدسنتی و مدرن متعدد، هتل‌های ممتاز و مجلل بین‌المللی، وسایل نقلیه شیک و لوکس و هزاران جاذبه گردشگری دیگر…

ادامه مطلب »

پارک‌های ویژه کودکان در دبی

دبی بعنوان شهری مدرن و پیشرفته و پایتخت اقتصادی کشور امارات عربی متحده از امکانات تفریحی و جاذبه‌های فراوانی برخوردار است که پاسخگوی نیاز هر سلیقه‌ای بوده و اقشار مختلف از زندگی در آن و یا سفر به این شهر رویایی و لوکس لذت می‌برند.

ادامه مطلب »
پروژه های اخیر