باغ معجزه دبی کجاست؟ | میراکل گاردن دبی

شهر زیبا و رویایی دبی از جمله شهرهایی در دنیاست که علاوه بر برخورداری از امکانات رفاهی لوکس و مدرن نظیر مراکز خریدسنتی و مدرن متعدد، هتل‌های ممتاز و مجلل بین‌المللی، وسایل نقلیه شیک و لوکس و هزاران جاذبه گردشگری دیگر، از وجود باغ‌ها و پارک‌های موضوعی مختلفی بهره می‌برد که بر جذابیت‌های این شهر دیدنی افزوده و گردشگران مشتاق بسیاری را به سوی خود جلب می‌نمایند. یشتر افرادی که برای تفریح و گردش به کشور پیشرفته امارات و خصوصاً شهر زیبا و توریستی دبی سفر می‌کنند، بازدید از این مکان‌های دیدنی متنوع را در برنامه سفر خود گنجانده و بر اساس ذوق و سلیقه خود از آنها بازدید می‌نمایند.

اگر شما عزیزان به گل و گیاه علاقه داشته باشید، باغ معجزه دبی بعنوان جاذبه‌ای شگفت‌انگیز و جذاب در دل کویر است که می‌توانید ساعاتی را با عزیزانتان در این باغ گل زیبا و حیرت‌آور بگذرانید. شرکت سازنده سمانا، معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ساختمانی در امارات، باغ معجزه دبی که جاذبه‌ای سرشار از گل‌ها و گیاهان طبیعی مختلف از سراسر جهان است را به شما همراهان همیشگی معرفی می‌کند.

باغ معجزه دبی

قدم زدن در میان گل‌ها و گیاهان زیبا و رنگارنگ می‌تواند یکی از جذابترین و آرامش‌بخش‌ترین زمان‌های زندگی هر انسان علاقمند به طبیعت باشد و مطمئناً چشم انسان از تماشای این زیبائی‌ها لذت زیادی می‌برد و استشمام عطر گل‌های گوناگون وی را از خود بیخود کرده و خاطره خوشی برایش بجای می‌گذارد.

امروز در این مقاله در نظر داریم شما عزیزان را با مکانی آشنا کنیم که با دارا بودن  45 میلیون گل طبیعی، در نوع خود باغی باشکوه و چشم‌نواز بشمار می‌رود.  وقتی شما وارد این باغ گل زیبا و رنگارنگ می‌شوید، بوی فرحبخش گل‌ها را استشمام می‌کنید و شیفته و مجذوب گل‌آرائی این باغ زیبا می‌شوید. باغ معجزه دبی یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های گل در جهان محسوب می‌شود که در زمینه گل‌آرایی و تزئینات توانسته دو رکورد در گینس به ثبت برساند. در باغ معجزه دبی شما می‌توانید میان هزاران گل و گونه‌های مختلف گیاهی قدم بزنید و از تماشای این باغ دلفریب و چشم‌نواز لذت وافر ببرید. در کنار باغ معجزه دبی، یک باغ بزرگ پروانه هم وجود دارد که از برترین باغ‌های پروانه در جهان است و می‌توانید هزاران گونه مختلف پروانه را آن در مشاهده کنید.

بهترین زمان بازدید از باغ معجزه

با توجه به اینکه این مجموعه در تابستان به دلیل شرایط آب‌وهوایی تعطیل است، بهترین زمان بازدید از باغ معجزه دبی فصل‌های بهار و زمستان است.  این باغ رویایی از اواسط خرداد ماه تا اواخر شهریور تعطیل می باشد. البته ممکن است گاهی تعطیلی‌ها به پائیز هم بکشد، بنابراین همانطور که اشاره شد بهار و زمستان بهترین زمان بازدید از باغ معجزه دبی است. می‌توان گفت این باغ، بهشتی است در دل کویر داغ و زیبای شهر دبی که باعث تعجب و حیرت همگان شده است.

جوایز دریافتی باغ معجزه

از جوایزی که باغ معجزه در دبی دریافت کرده، جایزه گاردن توریسم در سال 2015 به واسطه خلق یک باغ نوین و ثبت رکورد در گینس به منظور گل‌آرایی و تزئین بلندترین مجسمه دنیا است.

نحوه طراحی باغ معجزه

در هر گوشه از محوطه این باغ، رنگ‌ها و اشکال متفاوت و خاصی را می‌توانید مشاهده کنید.. طرح‌های مختلفی که در این بخش‌ها به چشم می‌خورند عبارتند از: هفت ستاره، هفت قلب، هفت هرم و نیز پرچم امارات متحده عربی که با بافت گل‌های مختلف طراحی شده‌اند. خالی از لطف نیست بدانید که این باغ گل در روز عشق افتتاح شده، به همین دلیل یک عدد تدی خرس و شکلات گل‌آرایی شده را می‌توانید در باغ معجزه مشاهده کنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید یک ساعت با قطر تقریبی سیزده متر که تمام قسمت‌های آن با گل و گیاه واقعی طراحی شده برای اولین بار در دبی به نمایش درآمد. ضمناً یک خانه کوچک پرنده نیز بر بالای این ساعت تعبیه شده است که هر 15 دقیقه یک بار صدای آن به گوش می‌رسد. طراحی این ساعت هر دو سال یک‌بار و برای هر فصل تغییر می‌کند. در میان این باغ بی‌نظیر طاووس‌های رنگارنگی وجود دارند که از گل‌هائی با رنگ‌های مختلف ساخته شده و بر روی زمینی سبز قرار دارند. در بخش دیگری از باغ معجزه دبی لاک‌پشت‌هائی وجود دارند که روی لاک آنها گل‌ها و گیاهان مختلفی مشاهده می‌شود، گویی یک باغچه لاک‌پشتی هستند که لاک آن ها گل‌آرایی شده است.

در این باغ یک هواپیمای غول پیکر ایرباس را نیز مشاهده می‌کنید که به شکل و اندازه واقعی و با بیش از نیم میلیون گل و گیاه طیبعی تزئین شده است. این گل‌ها طی یک دوره چهار ماهه از قبل در باغ گل دبی پرورش داده می‌شوند و از هفت نوع گیاه مختلف شامل: گل اطلسی، جعفری، رعنا، گل همیشه بهار، گل میمون، ویولا و شمعدانی می باشند.

نتیجه‌گیری

باغ معجزه دبی یکی از باغ‌های موضوعی گوناگونی است که در شهر زیبای دبی احداث شده و توجه علاقمندان به طبیعت و گل‌ها و گیاهان را به خود جلب کرده است. این باغ در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین، بی‌نظیرترین و قشنگ‌ترین باغ‌های گل جهان است. اگر به دیدن گل و گیاه و استشمام عطر دلنشین گل‌های زیبا و گوناگون علاقمند هستید، به شما توصیه می‌کنیم در سفر به شهر زیبای دبی حتماً زمانی را برای دیدن این باغ گل زیبا و حیرت‌آور در نظر بگیرید و از جاذبه‌های این باغ پرگل لذت ببرید.

سخن پایانی

شرکت ساختمانی سمانا امارات مفتخر است به عنوان خوشنام‌ترین و معتبرترین املاک در دبی با تیمی از زبده‌ترین و کارآمدترین متخصصان، کارشناسان و مشاورین در تمامی امور از خرید ملک گرفته تا اخذ ویزای طلایی امارات و افتتاح حساب بانکی در تمامی ساعات شبانه‌روز در خدمت سرمایه‌گذاران و خریداران محترم است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت سمانا امارات ما از طریق شماره‌های تماس در واتساپ با تیم کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی‌ها و مشاوره آنها در کلیه امور مربوط به خرید ملک و خدمات ارائه شده بهره‌مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *