معرفی پیست اسکی دبی

شهر لوکس و مدرن دبی یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین شهرهای جهان است که در آن جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد. همه ساله شمار زیادی توریست‌ از نقاط مختلف جهان به این شهر رویائی سفر کرده و از تماشای برج‌ها و آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده با طراحی و معماری شگفت‌انگیز، گردشگاه‌ها و پارک‌های موضوعی متنوع، مراکز خرید سنتی و مدرن متعدد و بسیاری جاذبه‌های دیگر در کنار امکانات رفاهی فراوان و پیشرفته آن لذت می‌برند.

این شهر زیبا بعنوان پایتخت اقتصادی کشور امارات متحده عربی، به واسطه واقع شدن در خلیج فارس و نزدیکی به خط استوا از آب و هوای گرم برخوردار بوده که دمای آن در فصل تابستان بعضاً به بالای پنجاه درجه می‌رسد، اما به لطف بکارگیری فناوری‌های پیشرفته و مدرن، تقریباً در هیچ جای این شهر رویائی احساس گرما نخواهید کرد، زیرا کم‌وبیش تمامی مراکز تفریحی، دیدنی و اقامتی آن از تهویه مطبوع و امکانات خنک‌کننده برخوردارند.

با وجود آب‌وهوای نسبتاً گرم، پیست اسکی دبی یکی از شگفتی‌های این شهر است که با استقبال جهانگردان نیز مواجه شده است. تصور کنید که در گرمای ظهر تابستان و هوای داغ دبی، به یک پیست اسگی کاملاً مجهز بروید و لذت یک روز برفی در زمستان را تجربه کنید.

شرکت سازنده سمانا بعنوان خوشنام‌ترین و برترین شرکت ساختمانی در امارات، در این مقاله نکاتی را در باره پیست اسکی دبی به شما همراهان همیشگی و گرامی ارائه می‌نماید.

پیست اسکی دبی

شاید در بسیاری از کشورها و شهرهای دنیا اسکی کردن در زمستان امری کاملاً طبیعی باشد، ولی در شهر کویری دبی، رفتن به پیست اسکی برای مردم و توریست‌ها امری بسیار هیجان‌انگیز و شگفت‌آور است.

پیست اسکی دبی یکی از مفرح‌ترین و لوکس‌ترین مناطق گردشگری در شهر دبی و بزرگ‌ترین پیست اسکی سرپوشیده در کل دنیاست. این پیست اسکی جذاب مرکز خرید مشهور و بزرگ امارات‌مال دبی واقع شده است. شاید این امر برای شما خیلی جذاب و در عین حال غیر قابل تصور باشد، زیرا تا همین چند سال اخیر وقتی حرف از دبی به میان می‌آمد، شهری کویری با آب‌وهوای گرم و سوزان به ذهن همگان می‌رسید، ولی امروزه در شهر لوکس دبی، در همان شهری که دمای هوایش تا 50 درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود، به راحتی می‌توانید اسکی کرده و از بازی‌های زمستانی لذت ببرید.

وسعت پیست اسکی دبی

این پیست اسکی پر جاذبه در داخل سالنی به وسعت 22,500متر مربع ساخته شده و گنجایش 1500 بازدیدکننده به طور هم زمان را داراست. دمای هوا در این پیست مهیج که 6 هزار تن برف سفید خالص را در خود جای داده و مجهزترین سیستم‌های خنک‌کننده در دنیا مانع اب شدن آن می شوند، بین 1- تا 5- درجه سانتی‌گراد است. در این مجموعه شیب‌های متنوع که شامل شیب‌های تند برای افراد ماهر و حرفه‌ای و شیب‌های آرام برای کسانی که مبتدی و تازه‌کار هستند تعبیه گردیده است. در پیست اسکی دبی پنج مسیر مختلف از نظر طول و دشواری مسیر برای انتخاب وجود دارد.

سایر امکانات تفریحی پیست اسکی دبی

در کنار کوه برفی، یک پارک برفی در در دو طرف این پیست در زمینی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع بعنوان بزرگ‌ترین پارک برفی سرپوشیده در جهان قرار گرفته و در آن فضاهای متنوعی که مخصوص بازی و سرگرمی برای کودکان و خانواده‌های آنهاست نیز در نظر گرفته شده است. جالب‌تر از همه، وجود 20 پنگوئن است که به دبی منتقل شده و این مجموعه جذاب را کامل‌تر و دیذنی‌تر کرده‌اند.

سورتمه سواری، تئاتر سه بعدی و سرسره از دیگر امکانات این مجموعه رویایی و مهیج است. شما می‌توانید با کودکان خود که عاشق هیجان و برف بازی هستند به این مجموعه رفته و از یک برف بازی عالی و درست کردن گلوله های برفی حتی در فصل تابستان لذت ببرید. ضمناً بازی‌های مهیج زمستانی دیگر مانند لژ سواری و سر خوردن از سرازیری‌های استاندارد برای افرادی که به اسکی علاقه ندارند نیز در نظر گرفته شده است. در ضمن شما می‌توانید لذت استفاده از این تفریحات فوق‌العاده را با خوردن غذا و نوشیدنی‌های مختلف و هیجان‌انگیز دوچندان کنید.

کلاس اسکی ویژه علاقمندان

ثبت‌نام در کلاس‌های مدرسه اسکی دبی یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌ها در این شهر رویائی است. در این مدرسه با کمک مربیان طراز اول در سطح جهانی، اسکی را مانند یک اسکی‌باز حرفه‌ای یاد بگیرید و مهارت‌های لازم را برای شروع اسکی در پیست‌های اصلی بدست آورید. در اینجا بزرگسالان و کودکان در هر رده سنی می‌توانند تحت نظر مربیان برتر اسکی جلسات تک‌نفره یادگیری اسکی را بگذرانند.

به جرات می توان گفت که پیست اسکی دبی که به اصطلاح در شهر بیابانی و بسیار گرم دبی ساخته شده می‌تواند بعنوان یک سرزمین عجایب در این شهر لوکس و مدرن محسوب شده و در ردیف یکی از شگفتی‌های بی‌نظیری قرار گیرد که برای مهمانان و توریست‌هایی که در دبی اقامت دارند، بسییار خاص و تکرار نشدنی است.

نتیجه‌گیری

همانطور که پیشتر و در سایر مقالات به آن اشاره گردید، دبی شهر شگفتی‌هاست که به لطف تلاش مقامات عالی‌رتبه و برنامه‌ریزی‌های اصولی و حساب‌شده، توانسته خود را بعنوان یکی از برترین نقاط گردشگری جهان مطرح گرداند، بطوری‌که شما عزیزان می‌توانید در فصل تابستان و هوای گرم شهر دبی، همزمان با استفاده از جاذبه‌های بی‌نظیر و بی‌همتای این شهر پیشرفته، از پیست اسکی دبی همراه با انواع سرگرمی‌ها و بازی‌های زمستانی استفاده کرده و خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود و خانواده عزیزتان رقم بزنید.

سخن پایانی

شرکت ساختمانی سمانا امارات مفتخر است به عنوان خوشنام‌ترین و معتبرترین املاک در دبی با تیمی از زبده‌ترین و کارآمدترین متخصصان، کارشناسان و مشاورین در تمامی امور از خرید ملک گرفته تا اخذ ویزای طلایی امارات و افتتاح حساب بانکی در تمامی ساعات شبانه‌روز در خدمت سرمایه‌گذاران و خریداران محترم است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت سمانا امارات ما از طریق شماره‌های تماس در واتساپ با تیم کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی‌ها و مشاوره آنها در کلیه امور مربوط به خرید ملک و خدمات ارائه شده بهره‌مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *